צרו קשר

נעליים אורטופדיות

מחפשים נעל אורטופדית נוחה, בריאה ומעוצבת? אתם יכולים להפסיק לחפש. בקטלוג האתר של “shoes 24” תמצאו מגוון רחב של דגמי נעליים אורטופדיות מבית היוצר של חברות ההנעלה המובילות בתחום, במחירים אטרקטיביים ומשלוח מהיר עד אליכם. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

 

נעל תומכת

הנעל היא פריט לבוש שכולנו מכירים וסביר להניח כי רובנו גם עושים בהן שימוש יומיומי. אך לאלה מאיתנו הסובלים מכאבי רגליים וקושי בעמידה ממושכת ישנן נעליים מיוחדות הנקראות נעליים אורטופדיות. לנעל האורטופדית עיצוב ייחודי אשר תפקידו לספק תמיכה נוספת לכף הרגל ולקרסול ובכך להקל על כאבי רגליים, כאבי ברכיים, כאבי גב וכדומה. בעבר היו הנעליים האורטופדיות פריט שיקומי בעיקרו ולכן בייצורן לא ניתן דגש על ההיבט העיצובי. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של דגמי נעליים אורטופדיות מעוצבות באופן עדכני ואטרקטיבי.

 

מאפיינים של נעל מומלצת

נעליים אורטופדיות מוצלחות הן נעליים אשר השימוש בהן מסייע לכם בהקלה על כאבים ומאפשר לכם יכולת של עמידה ממושכת. בנוסף לכך, ישנן מספר מאפיינים נוספים אשר חשוב להתמקד בהם כאשר אתם ניגשים לרכוש נעל אורטופדית:

  • תמיכה – כאמור, אולי המאפיין החשוב ביותר של הנעל האורטופדית הוא מידת התמיכה שהן מספקות. וודאו כי הנעל אותה תרכשו תספק לכם את התמיכה הרצויה להליכה ועמידה ממושכת וכי היא אכן תוכל להקל עליכם את הכאבים במידה וישנם.
  • נוחות – סוליית הנעל האורטופדית היא חשובה מאוד, רצוי כי תהיה רכה ונעימה להליכה, ותכלול טכנולוגיה של בלימת זעזועים, כך שהזעזועים יעצרו ויבלמו בסוליה ולא יעברו לברכיים או לגב.
  • עיצוב – בעבר לא ניתן דגש על העיצוב של הנעליים האורטופדיות ורובן היו מגושמות ומסורבלות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים מעוצבים ועל פי ההעדפות האישיות שלכם.
  • איכות ייצור – נעליים אורטופדיות כוללות סוליות מפותחות המספקות נוחות מרבית ומיוצרות בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, לכן, ההשקעה בנעל אורטופדית עשויה להיות מעט גבוהה יותר מאשר ההשקעה בנעל רגילה. מומלץ לבחור בנעל המיוצרת מחומרים איכותיים ורמת ייצור גבוה, כאלו אשר יבטיחו לכם מוצר ברמה טובה ובעל עמידות למשך זמן.

 

החברות המובילות בעולם

החנות שלנו שמה לעצמה כמטרה להביא למהפכה בתחום הנעליים האורטופדיות בישראל, לכן אצלנו תמצאו מגוון רחב של דגמי נעליים מעולים, של מיטב החברות ובמחירים אטרקטיביים:

  • On-Cloud – נעלי און-קלאוד – נעלי און-קלאוד –מותג נעליי ספורט משווייץ, הנעליים מתהדרות בסוליה גמישה הבנויה בצורה של עננים, כאשר כל ענן משמש כבולם זעזועים עצמאי כך שהסוליה מתאימה את עצמה לסגנון ההליכה.
  • Wilwoc – נעלי ווילווק נעלים בטכנולוגיה ייחודית המדמה הליכה יחפה על משטחים רכים, מה שמביא ליצירת הנעל הרכה ביותר בעולם!
  • Sanita – נעלי סניטה מותג נעלי נוחות אירופאי בינלאומי, מייצר נעליים בעבודת יד תוך שמירה על מסורת ייצור ואיכות גבוהה במשך למעלה מ-100 שנה. סוליות הנעליים בנויות בצורה ארגונומית תוך מתן תמיכה מרבית לקשת כף הרגל והפחתה בעומס הנוצר על העקב וכריות כף הרגל.
  • Fit-flop – פיטפלופ – נעלי בית, כפכפים, נעלי סירה, מבית היוצר של חברת ההנעלה האנגלית המובילה. החברה מייצרת נעליים נוחות ומעוצבות בטכנולוגיה מהפכנית המביאה ליצירת סוליה בעלת שלוש שכבות גומי, בצפיפות משתנה ופיזור עומסים שווה – לנעול פיטפלופ ולהתמכר לנוחות…

כל הדגמים זמינים עבורכם לרכישה מקוונת ישירה מן האתר. באתר תיהנו מקטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח ומשלוח חינם בהזמנה מעל ל-199 ₪. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח להכווין, לייעץ ולסייע לכם לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. לשיחה עם נציג, פרטים נוספים והזמנה טלפונית, חייגו: 052-5080809.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *